وردپرس اصول طراحی سایت فروشگاهی توضیح داده شد - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

پاسخ این سؤال کاملاً وابسته به عواملی مثل سطح تلاش شما، مدت زمانی که برای این کار می‌گذارید، راه یادگیری و… می‌باشد.

البته باید گفت که هیچکدام از این اصول را نمی‌توان قانون خواند و بیشتر باید به آن‌ها به عنوان راهنما و منبع الهام نگاه کرد درست همانطور که پیکاسو می‌گوید "قوانین را مثل یک انسان حرفه‌ای یاد بگیرید تا بتوانید آن‌ها را مانند یک هنرمند بشکنید"، هرگاه شما پایه و اساس طراحی وب را یاد گرفتید بعد از آن می‌توانید در اجرای آن‌ها جزئیات را به دلخواه خود تغییر دهید.

به طور کلی فروشگاه های اینترنتی، بر اساس دو فاکتور نوع کالا و ماهیت طرفین معامله به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند اما تمامی آنها در یک چیز مشترک هستند، و آن هم فروش است!

شما می‌توانید از تصویرسازی برای دادن رزق و برق به سایتتان استفاده کنید.

شرکت طراحی سایت کاسپید ، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد.

کوتاه و ساده انتخاب کنید – نام تجاری شما باید کوتاه و ساده باشد تا یادآوری و هجی کردن آن برای مشتریان آسان باشد.

تعادل بصری یکی از مهم‌ترین المان‌ها در طراحی وبسایت است یعنی ظاهر سایت باید طوری طراحی شود که فقط یک بخش جداگانه از سایت نتواند به تنهایی تمرکز کاربر را به خود جلب کند و باید کلیت بصری وبسایت باعث جذب مخاطب شود در طراحی سایت بهترین کار این است یک خط فرضی وسط صفحه وبسایت خود بکشید تا بتوانید تعادل را در آن رعایت کنید.

برای قدم برداشتن در این مسیر لازم است تا این مسیر شغلی را به خوبی بشناسید، مزایا و معایب و حتی چالش های آن را بشناسید سپس در این مسیر قدم بردارید.

برای ساخت فروشگاه در وردپرس باید تصمیم بگیرید که قصد فروش محصولات دانلودی یا فیزیکی دارید. محصولات فیزیکی مدت هاست که یک انتخاب محبوب برای خرید و فروش آنلاین بوده و هست؛ اما رفته رفته شاهد این موضوع هستیم که محصولات دیجیتال نیز محبوبیت و ارزش بیشتری پیدا می کنند.

قطعا فروش محصولات از طریق فروشگاه آنلاین و یک وب سایت فروشگاهی بهترین راه برای کسب درآمد بیشتر است!

لذا باید در نظر داشت که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی که پروژه را انجام میدهد چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی شما درگیر پروژه میکند.

پاسخ این سؤال کاملاً وابسته به عواملی مثل ادامه مطلب سطح تلاش شما، مدت زمانی که برای این کار می‌گذارید، راه یادگیری و… می‌باشد.

بنابراین: اگر تصمیم به فروش محصولات مجازی دارید قالب های فروش فایل و اگر تصمیم به فروش محصولات فیزیکی دارید قالب های ووکامرس انتخاب بهتری هستند.

هر جا که با مشکل مواجه شدید به کدهای آن مراجعه کنید. این بهترین تمرین برای تسلط یافتن است.

Report this wiki page